DNVGL.NL

My Story™

MyStory general

Neem contact op:

Heeft u vragen?

Heeft u vragen?

Bel ons gerust: 010 - 2922700.

Vrijblijvend een offerte aanvragen?

Offerte aanvragen

Consumenten kijken steeds vaker naar de producten die ze kopen om erachter te komen of organisaties hun beloftes nakomen. Consumenten maar ook retailers willen meer transparantie en de garantie dat de informatie die ze krijgen uit de keten klopt. Organisaties hebben vaak moeite met het inzichtelijk maken van hun inzet en investeringen, het communiceren van de waarde achter certificeringen en labels, en het verbinden van acties aan specifieke producten. My Story™ helpt organisaties om de vertrouwenskloof tussen hun inspanningen en de zorgen van de consument te overbruggen.

De My Story™ oplossing van DNV GL biedt organisaties een unieke kans om het authentieke productverhaal - van kwaliteit tot sociale, milieu- of ethische integriteit van een product - met geverifieerde feiten die zijn opgeslagen op een blockchain platform met consumenten te delen. My Story™ geeft elk product een uniek ID en biedt direct toegang tot het authentieke productverhaal dat geverifieerd is door DNV GL. Daarmee kan de consument via een QR-code op het product een duik nemen in de interessante en voor hun belangrijke aspecten van het product.

Ga naar de My Story pagina voor artikelen en video's over My Story.

Meer informatie

Neem contact op:

Heeft u vragen?

Heeft u vragen?

Bel ons gerust: 010 - 2922700.

Vrijblijvend een offerte aanvragen?

Offerte aanvragen

Andere services die mogelijk ook interessant zijn voor u: