DNVGL.NL

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

CONTACT | DNV GL - Business Assurance

8 april 2019

My Story™ - Betrouwbare informatie uit de keten op basis van Blockchain

Consumenten kijken steeds vaker naar de producten die ze kopen om erachter te komen of organisaties hun beloftes nakomen. Consumenten maar ook retailers willen meer transparantie en de garantie dat de informatie die ze krijgen uit de keten klopt. Organisaties hebben vaak moeite met het inzichtelijk maken van hun inzet en investeringen, het communiceren van de waarde achter certificeringen en labels, en het verbinden van acties aan specifieke producten. My Story™ helpt organisaties om de vertrouwenskloof tussen hun inspanningen en de zorgen van de consument te overbruggen.

  • Other sectors
29 maart 2019

Aan de Praat met Patiënten

De zorg verandert voortdurend. Voorschriften en verwachtingen veranderen immers ook. De zorg moet efficiënter, met minder regeldruk en meer resultaten, betaalbaarder ook, zo luidt het van bestuurderszijde. Tegelijkertijd klinkt de roep van de zorgcliënt om meer klantgerichtheid en kwaliteit op maat. Miljoenen cliënten/ patiënten zoeken hun weg in de wirwar van zorg en welzijn. Hoe onderscheid je je als zorgorganisatie? Hoe weet je wat de keuzebewuste cliënt verlangt? En hoe voldoe je aan de verwachtingen?

  • Healthcare
Lees meer

Snel & eenvoudig

Offerte aanvragen